• صفحه اصلی
  • ابزارهای استراتژی
    • تحلیل محیط کلان
    • ماتریس GE
    • تحلیل زنجیره ارزش
    • ارزیابی موقعیت رقابتی و اقدام استراتژیک
    • استراتژی های توسعه بازار – محصول با استفاده از ماتریس آنسوف
    • تجزیه و تحلیل پرتفولیو با استفاده از ماتریس BCG
    • مدل هفت S مک کینزی
    • چارچوب طراحی استراتژی بر مبنای تحلیل SWOT
    • تحلیل نیروهای رقابتی صنایع – رقبای بالقوه (قسمت اول)
  • مدیریت استراتژیک
    • 10 مکتب استراتژی
    • استراتژی اقیانوس آبی
    • استراتژی های اصلی در سطح شرکت
    • استراتژی وظیفه ای
    • استراتژیهای ثبات
    • استراتژیهای رشد
    • استراتژیهای کاهش
    • عناصر اساسی مدیریت استراتزیک
    • استراتژی اقیانوس آبی
    • مزایای مدیریت استراتژیک
    • هسته محوری مدیریت استراتژیک چیست؟
  • بازاریابی و فروش
    • محرکهای بنیادین در تغییرات بازاریابی
    • الزامات بازاریابی در نسل سوم
    • عناصر سنتی و جدید آمیخته بازاریابی
    • بازاریابی عصبی
    • الگوها و مدل های رفتار مصرف کننده
    • بازاریابی چریکی چیست
    • فلسفه های بازاریابی
    • کاربرد و نحوه عمل بازاریابی ویروسی
    • ماهیت واقعی بازاریابی و کاربردهای آن
    • مشتریان چگونه تصمیم می گیرند؟
  • رشد و پیشرفت شخصی
  • سازمان و مدیریت
  • درباره ما
  • کسب در آمد
  • تماس با ما
چگونه با تعهد به ارزش های عالی ،بالاترین استاندارد رفتاری و  عملکرد عالی داشته باشیم؟
  • تاریح انتشار :۲۴ اسفند ۱۳۹۶

  • خرید DVD این مجموعه

  • اشتراک پست در تلگرام

  • لینک کوتاه
    https://www.bsmo.ir/?p=2199



چگونه با تعهد به ارزش های عالی ،بالاترین استاندارد رفتاری و عملکرد عالی داشته باشیم؟

چرا بعضی از مردم با خودشان همکاری نمی کنند یا حتی با خودشان کارشکنی هم می کنند؟
مثلاَ اول سال تصمیماتی برای سال جدید می گیرد ولی در به انجام رساندن آن مرتب امروز و فردا می کند تا جایی که متوجه می شود سال تمام شد و او همچنان در جایی بود که بود

یا مرتب بهانه های خوب می آورد وبا این بهانه ها خود را زمینگیر می کند ؟

برعکس ، چرا بعضی ها توقف ناپذیرند؟

چرا بعضی ها حرف و عمل شان یکی است؟

چرا بعضی ها تحت هر شرایطی بالاترین انتظار را از خودشان دارند و کارشان را به بهترین حالت انجام می دهند؟ ……….

پاسخ همه این چرا ها به ارزش ها و بویژه  قوانین  افراد ارتباط دارد

در کسب و کارها هم اینگونه است

چرا مدیران و کارکنان بعضی از کسب و کارها قول و عملشان یکی است هر ادعایی که می کنند مشتریان در عمل درستی آنرا تجربه می کنند  ولی بعضی دیگر از شرکت ها  ادعاهای زیبا می کنند ولی در عمل یک کار دیگر می کنند مثلاَ کیفیت محصولشان با ادعایشان زمین تا آسمان فاصله دارد یا ادعا می کنند حق با مشتری است امّا بسیاری از کارهایی می کنند که به ضرر مشتریان است ……

اساساَ یکی از تفاوت انسان های موفق وناموفق در همین جا است همچنانکه یک تفاوت اصلی کسب و کارهای موفق و ناموفق نیز در همین نکته نهفته است

در گام چهارم با استفاده از مثال ها ونمونه های موفق ایرانی و غیر ایرانی یاد می گیریم چگونه در زندگی شخصی یا در کسب و کار خود را به بهترین عملکرد  متعهد کنیم

محتوای فیلم 

– چگونه ارزش ها همه شئون  و رفتارهای ما را هدایت می کنند و نحوه استفاده از فکر ، منابع و امکانات ، توانایی ها و قابلیت های ما را تعیین می کنند؟

-چگونه ارزش ها و معیارهای شخصی موفقیت ها و شکست ها را موجب می شوند؟

-چگونه با استفاده از  ارزش ها و تعیین قوانین شخصی یا قوانین مناسب کسب وکار  بالاترین سطح انتظار و عملکرد را ایجاد کنیم ؟

– فرمول بی نظیر گاندی برای گشایش های بزرگ در زندگی و کسب و کار چیست؟

-چگونه می توان افرادی را که با خودشان همکاری نمی کنند با خودشان آشتی داد؟

-به راز موفقیت های بزرگ و قوانین متفاوت برنده ها پی می بریم

-یادگیری فرمول جدید موفقیت های بزرگ

– خاطره ای از فینال کشتی قهرمانی جهان و تعهد باور نکردنی یک قهرمان به ارزش ها و قوانین شخصی (خاطره ای از مدود رقیب تختی)

-نقل قول هایی از موفق ترین های جهانی

-چگونه ارزش ها را به قوانین تعهدآور تبدیل کنیم؟

-چگونه ارزش ها ، قوانین و استانداردهای خود را با ماموریت ها و هدف های بزرگ خود هماهنگ کنیم؟

-تمرین عملی برای سه گروه

الف-شناسایی و نوشتن ارزش ها و قوانین موفقیت برای رشد و پیشرفت شخصی

ب-شناسایی و نوشتن ارزش ها و قوانین موفقیت برای رشد و پیشرفت خانواده

ج-شناسایی و نوشتن ارزش ها و قوانین سازمان برای موفقیت در کسب و کار

این فیلم برای چه کسانی مناسب است؟

۱-همه کسانی که می خواهند  نحوه استفاده از ارزش ها و قوانین را برای رسیدن به بهترین ورژن رفتاری  یاد بگیرند و و خود را به عملکردهای  عالی متعهد نمایند.

۲-مدیران و کارشناسان شرکت ها و سازمان ها ، کارآفرینان ، صاحبان و فعالان مشاغل و کسب و کار ها در زمینه های  مختلف

۳-دانشجویان گرایش های مختلف رشته مدیریت و رشته های کارآفرینی ، مهندسی صنایع ، اقتصاد و بازرگانی

فیلم چند قسمت دارد؟

فیلم در مجموع دو قسمت ۱۰۹ دقیقه  به شرح زیر است

قسمت اول به مدت ۵۷ دقیقه

قسمت دوم به مدت ۵۲ دقیقه

در هر دو قسمت فیلم  فرصت استراحت برای بیننده  با پخش وله موسیقی در هر ۸ دقیقه  فراهم آمده است.

چگونه می توانیم فیلم را از سایت دیجی کالا خرید نمائیم؟

برای خرید فیلم از سایت دیجی کالا به دو روش می توانید اقدام کنید

الف-روی گزینه خرید از دیجی کالا که در صفحه اصلی زیر تصویر فیلم قرار دارد کلیک کنید و مستقیماَ وارد صفحه محصول در دیجی کالا شوید و محصول را به سبد خرید خود اضافه نمو.ده و با استفاده از تخفیف ۵۸ درصدی خرید نموده و درب منزل تحویل بگیرید

ب- از لینک زیر وارد سایت دیجی کالا شوید و بعد از ورود به سایت عنوان: سریال موفقیت های بزرگ را در سایت دیجی کالا سرچ کنید در این صورت سایت دیجی کالا شما را به صفحه همه محصولات ما (گام های یک تا هفت ) هدایت می کند و شما می توانید هر کدام از محصولات را که مایل باشید براحتی به سبد خرید خود اضافه نموده و با استفاده از تخفیف ویژه که برای مشتریان درنظر گرفته ایم خرید نمائید.

لینک دیجی کالا        www.digikala.com

علت العلل موفقیت

کاربردی ترین فرمول موفقیت

مطالب مرتبط
  • قواعد بازی بزرگ در زندگی و کسب و کار
  • ماموریت شکست ناپذیر در زندگی و کسب و کار
  • تسخیر قوی ترین نیروی درون (تصویرسازی و طراحی چشم انداز)
  • هدف گذاری اثربخش در زندگی و کسب و کار (تکتیک هدف گذاری اسمارتر)
  • یادگیری احساس توانایی بر مدار آرزوها و رویاهای بزرگ زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.
@

ماموریت ما


اشتراک گذاری دانش و مهارت های توانمندساز مدیریتی به اشخاص و کسب و کارها برای توسعه توانایی های خود مدیریتی و مدیریت مناسب کسب و کارهایشان در جهت دستیابی به آرمان ها و هدف های ارزشمند

چشم انداز


چشم انداز ما تبدیل شدن به یکی از مراکز برتر ارایه کننده خدمات توانمندساز مدیریت فردی و کسب و کار تا سال 1400

ارزش های محوری


صداقت ، مسولیت پذیری ، مفید بودن برای مردم و جامعه ، تعهد به موفقیت کاربران
  • صفحه اصلی
  • فیلم ها
  • سوالات متداول
  • درباره ما
  • تماس با ما
تمامی حقوق محفوظ است.
طراحی و بهینه سازی توسط:گروپ دیزاین