• صفحه اصلی
  • ابزارهای استراتژی
    • تحلیل محیط کلان
    • ماتریس GE
    • تحلیل زنجیره ارزش
    • ارزیابی موقعیت رقابتی و اقدام استراتژیک
    • استراتژی های توسعه بازار – محصول با استفاده از ماتریس آنسوف
    • تجزیه و تحلیل پرتفولیو با استفاده از ماتریس BCG
    • مدل هفت S مک کینزی
    • چارچوب طراحی استراتژی بر مبنای تحلیل SWOT
    • تحلیل نیروهای رقابتی صنایع – رقبای بالقوه (قسمت اول)
  • مدیریت استراتژیک
    • 10 مکتب استراتژی
    • استراتژی اقیانوس آبی
    • استراتژی های اصلی در سطح شرکت
    • استراتژی وظیفه ای
    • استراتژیهای ثبات
    • استراتژیهای رشد
    • استراتژیهای کاهش
    • عناصر اساسی مدیریت استراتزیک
    • استراتژی اقیانوس آبی
    • مزایای مدیریت استراتژیک
    • هسته محوری مدیریت استراتژیک چیست؟
  • بازاریابی و فروش
    • محرکهای بنیادین در تغییرات بازاریابی
    • الزامات بازاریابی در نسل سوم
    • عناصر سنتی و جدید آمیخته بازاریابی
    • بازاریابی عصبی
    • الگوها و مدل های رفتار مصرف کننده
    • بازاریابی چریکی چیست
    • فلسفه های بازاریابی
    • کاربرد و نحوه عمل بازاریابی ویروسی
    • ماهیت واقعی بازاریابی و کاربردهای آن
    • مشتریان چگونه تصمیم می گیرند؟
  • رشد و پیشرفت شخصی
  • سازمان و مدیریت
  • درباره ما
  • کسب در آمد
  • تماس با ما
ماموریت شکست ناپذیر در زندگی و کسب و کار
  • تاریح انتشار :۲۴ اسفند ۱۳۹۶

  • خرید DVD این مجموعه

  • اشتراک پست در تلگرام

  • لینک کوتاه
    https://www.bsmo.ir/?p=2205



ماموریت شکست ناپذیر در زندگی و کسب و کار

همه ما آرزوها و رویاهای بزرگی داریم در کسب و کارها هم همینگونه است همه کسانی که کسب و کاری را راه اندازی می کنند آرزوهای بزرگی را در سر می پرورانند                              در گام اول از مرور  نمونه های آرزوهای بزرگ تحقق یافته و نیز داستان فیل و سایر مثال ها و مباحث  دریافتیم  که آرزوها و رویاها هرچند بزرگ باشند و ما در هر شرایطی باشیم تحقق می یابند امّا نه با حرف زدن از آنها ، بلکه با تبدیل آنها به هدف و برنامه مناسب و پیگیری شجاعانه آنها

مشکل بسیاری از مردم که به آرزوهای بزرگ خود نمی رسند ، در همین جاست

آنها نمی توانند خواسته های مهم  و باارزش خود را به ماموریت های خوب تبدیل کنند بسیاری از مردم و حتی کسب و کارها به فلسفه وجودی خود خیانت می کنند

انها با طرح بهانه های خوب این کار را انجام می دهند و به جای پیگیری شجاعانه ماموریت های شخصی یا شغلی شان انفعالی برخورد می کنند و دست از پیگیری رویاهای بزرگ خود می کشند مخصوصاَ اگر  تحقق  آرزو وخواسته های آنها نیاز  به ماهها و حتی سال ها تلاش و پیگیری و زحمت باشد

محتوای فیلم

دو روز مهم زندگی از نظر چیست؟

سه رکن ماموریت محوری در کلام امیرالمومنین علی (ع) چیست؟

وین دایر نویسنده کتاب زندگی با خود برتر  چه چیزی را بزرگ ترین آرزوی هر کس می داند؟

چگونه شناخت و تعیین درست فلسفه وجودی و  ماموریت شخصی  موجب می شود آینده مطلوب را بتوانیم بسازیم ؟

چرا باید ماموریت شخصی خود را بشناسیم؟

چگونه ماموریت محوری موجب می شود از خود ضعیف خداحافظی کنیم و خود برتر   کارگردان زندگی ما شود ؟

بررسی چگونگی تحقق چند ماموریت بزرگ  از جمله :

چگونه ماموریت محوری موجب شد  احمد خیامی بر محدودیت ها غلبه کند و  بتواند ایران خودرو را تاسیس کند؟

چگونه ماموریت محوری موجب شد هیلاری وهم نوردش بر شرایط بسیار سخت اورست غلبه کنند و آنرا برای اولین بار فتح نمایند؟

چگونه ماموریت محوری موجب شد ادیسون با دهها و صدها بار ناکامی در اختراع لامپ احساس شکست ننماید و بتواند در بار هزارم لامپ را اختراع نماید؟

بررسی نمونه هایی از ماموریت شخصی و فلسفه وجودی اشخاص معروف جهانی

بررسی نمونه هایی از  فلسفه وجودی شرکت های پیشرو   جهانی

چگونه ماموریت شخصی یا ماموریت کسب و کار خود را درست تشخیص دهیم و بنویسیم؟

برای تعیین ماموریت خود چه معیارها و شاخص هایی را باید در نظر بگیریم

برای تعیین ماموریت کسب و کار خود چه معیارها و شاخص هایی را باید در نظر بگیریم

ویژگی های یک ماموریت خوب چیشت؟

سه دلیل شکست ناپذیری انسانی که ماموریت خود را بدرستی انتخاب کرده باشد چییست؟

چگونه از اصل پارتو  برای طراحی زندگی براساس آرزوها و خواسته های بزرگ و باارزش استفاده کنیم؟

چگونه از اصل پارتو  برای طراحی کسب و کارهای موفق  استفاده کنیم؟

چگونه ماموریت شخصی یا کسب و کار  خود را تعیین کنیم ؟

جمع بندی مباحث

تمرین های عملی برای سه حوزه کاربردی در زندگی و کسب و کار

الف–تعیین و نوشتن ماموریت های شخصی بر مدار آرزوها و رویاهای بزرگ شخصی

ب-تعیین و نوشتن ماموریت های خانواده  بر مدار آرزوها و رویاهای بزرگ خانواده

ج-تعیین و نوشتن ماموریت های کسب و کار موفق و پیشرو

فیلم چند قسمت دارد؟

فیلم در مجموع  ۸۵ دقیقه  به شرح زیر است

قسمت اول به مدت ۴۷ دقیقه

قسمت دوم به مدت ۳۸ دقیقه

در هر دو قسمت فیلم  فرصت استراحت برای بیننده  با پخش وله موسیقی در هر ۸ دقیقه  فراهم آمده است.

چگونه می توانیم فیلم را از سایت دیجی کالا خرید نمائیم؟

برای خرید فیلم از سایت دیجی کالا به دو روش می توانید اقدام کنید

الف-روی گزینه خرید از دیجی کالا که در صفحه اصلی زیر تصویر فیلم قرار دارد کلیک کنید و مستقیماَ وارد صفحه محصول در دیجی کالا شوید و محصول را به سبد خرید خود اضافه نمو.ده و با استفاده از تخفیف ۵۸ درصدی خرید نموده و درب منزل تحویل بگیرید

ب- از لینک زیر وارد سایت دیجی کالا شوید و بعد از ورود به سایت عنوان: سریال موفقیت های بزرگ را در سایت دیجی کالا سرچ کنید در این صورت سایت دیجی کالا شما را به صفحه همه محصولات ما (گام های یک تا هفت ) هدایت می کند و شما می توانید هر کدام از محصولات را که مایل باشید براحتی به سبد خرید خود اضافه نموده و با استفاده از تخفیف ویژه که برای مشتریان درنظر گرفته ایم خرید نمائید.

لینک دیجی کالا        www.digikala.com

قطب نمای موفقیت

منبع توانایی وقدرت

یکی از قوانین موفقیت برنده ها

مطالب مرتبط
  • قواعد بازی بزرگ در زندگی و کسب و کار
  • تسخیر قوی ترین نیروی درون (تصویرسازی و طراحی چشم انداز)
  • چگونه با تعهد به ارزش های عالی ،بالاترین استاندارد رفتاری و عملکرد عالی داشته باشیم؟
  • هدف گذاری اثربخش در زندگی و کسب و کار (تکتیک هدف گذاری اسمارتر)
  • یادگیری احساس توانایی بر مدار آرزوها و رویاهای بزرگ زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.
@

ماموریت ما


اشتراک گذاری دانش و مهارت های توانمندساز مدیریتی به اشخاص و کسب و کارها برای توسعه توانایی های خود مدیریتی و مدیریت مناسب کسب و کارهایشان در جهت دستیابی به آرمان ها و هدف های ارزشمند

چشم انداز


چشم انداز ما تبدیل شدن به یکی از مراکز برتر ارایه کننده خدمات توانمندساز مدیریت فردی و کسب و کار تا سال 1400

ارزش های محوری


صداقت ، مسولیت پذیری ، مفید بودن برای مردم و جامعه ، تعهد به موفقیت کاربران
  • صفحه اصلی
  • فیلم ها
  • سوالات متداول
  • درباره ما
  • تماس با ما
تمامی حقوق محفوظ است.
طراحی و بهینه سازی توسط:گروپ دیزاین