• صفحه اصلی
  • ابزارهای استراتژی
    • تحلیل محیط کلان
    • ماتریس GE
    • تحلیل زنجیره ارزش
    • ارزیابی موقعیت رقابتی و اقدام استراتژیک
    • استراتژی های توسعه بازار – محصول با استفاده از ماتریس آنسوف
    • تجزیه و تحلیل پرتفولیو با استفاده از ماتریس BCG
    • مدل هفت S مک کینزی
    • چارچوب طراحی استراتژی بر مبنای تحلیل SWOT
    • تحلیل نیروهای رقابتی صنایع – رقبای بالقوه (قسمت اول)
  • مدیریت استراتژیک
    • 10 مکتب استراتژی
    • استراتژی اقیانوس آبی
    • استراتژی های اصلی در سطح شرکت
    • استراتژی وظیفه ای
    • استراتژیهای ثبات
    • استراتژیهای رشد
    • استراتژیهای کاهش
    • عناصر اساسی مدیریت استراتزیک
    • استراتژی اقیانوس آبی
    • مزایای مدیریت استراتژیک
    • هسته محوری مدیریت استراتژیک چیست؟
  • بازاریابی و فروش
    • محرکهای بنیادین در تغییرات بازاریابی
    • الزامات بازاریابی در نسل سوم
    • عناصر سنتی و جدید آمیخته بازاریابی
    • بازاریابی عصبی
    • الگوها و مدل های رفتار مصرف کننده
    • بازاریابی چریکی چیست
    • فلسفه های بازاریابی
    • کاربرد و نحوه عمل بازاریابی ویروسی
    • ماهیت واقعی بازاریابی و کاربردهای آن
    • مشتریان چگونه تصمیم می گیرند؟
  • رشد و پیشرفت شخصی
  • سازمان و مدیریت
  • درباره ما
  • کسب در آمد
  • تماس با ما
استراتژی وظیفه ای
  • تاریح انتشار :۲۰ اسفند ۱۳۹۶


  • اشتراک پست در تلگرام

  • لینک کوتاه
    https://www.bsmo.ir/?p=1999



استراتژی وظیفه ای

استراتژی وظیفه ای

استراتژی های  وظیفه ای بیانگر طرح وبرنامه بخشهای مختلف شرکت جهت تحقق اهداف استراتژی های اصلی و کسب و کار است.

هدف اصلی استراتژی وظیفه ای حداکثر کردن بهره وری منابع مختلف سازمانی است دو نکته مهم را در رابطه با ارتباط استراتژی ها در ابتداء بیان می کنیم

نکته ۱:

سازمان ها و شرکتها باید در هر سه سطح از استراتژی های کارآمد برخوردار باشند در غیر این صورت دچار مشگل می شوند توجه به استراتژی های سطوح بالاتر وغافل ماندن از استراتژی های وظیفه ای منجر به کاهش قابلیتهای رقابتی می شود

نکته ۲:

بخشهای وظیفه ای متشکل از مجموعه فرایندها هستند که مهندسی مجدد فرایندها با هدف افزایش سرعت ،کاهش هزینه و افزایش کیفیت اقدامات برای پیشبرد استراتژیهای وظیفه ای و دستیابی به بهره وری بیشتر از منابع ضروری است حذف بخشهای فاقد ارزش افزوده برای بهبودهای سریع بسیار موثراست

بخش های تحقیق وتوسعه ، تامین ، تولید ، بازاریابی ، فروش و خدمات ، مالی ، فناوری ، اطلاعات و ارتباطات ، و توسعه منابع انسانی مهمترین بخش های ظیفه ای هستند که باید هر کدام استراتژی های مناسبی را در راستای استراتژی های اصلی شرکت و استراتژی های کسب وکار طراحی و اجرا نمایند

استراتژی ها هم باید کارآمد باشند وهم باید به صورت اثربخش اجرا شوند تا امکان تحقق اهداف استراتژیک وجود داشته باشد

1

مطالب مرتبط
  • معرفی کتاب الگوی جامع رقابت پذیری جهانی
  • ۱۰ مکتب استراتژی
  • استراتژی اقیانوس آبی
  • استراتژی های اصلی در سطح شرکت
  • استراتژیهای ثبات

دیدگاهتان را بنویسید

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.
@

ماموریت ما


اشتراک گذاری دانش و مهارت های توانمندساز مدیریتی به اشخاص و کسب و کارها برای توسعه توانایی های خود مدیریتی و مدیریت مناسب کسب و کارهایشان در جهت دستیابی به آرمان ها و هدف های ارزشمند

چشم انداز


چشم انداز ما تبدیل شدن به یکی از مراکز برتر ارایه کننده خدمات توانمندساز مدیریت فردی و کسب و کار تا سال 1400

ارزش های محوری


صداقت ، مسولیت پذیری ، مفید بودن برای مردم و جامعه ، تعهد به موفقیت کاربران
  • صفحه اصلی
  • فیلم ها
  • سوالات متداول
  • درباره ما
  • تماس با ما
تمامی حقوق محفوظ است.
طراحی و بهینه سازی توسط:گروپ دیزاین