• صفحه اصلی
  • ابزارهای استراتژی
    • تحلیل محیط کلان
    • ماتریس GE
    • تحلیل زنجیره ارزش
    • ارزیابی موقعیت رقابتی و اقدام استراتژیک
    • استراتژی های توسعه بازار – محصول با استفاده از ماتریس آنسوف
    • تجزیه و تحلیل پرتفولیو با استفاده از ماتریس BCG
    • مدل هفت S مک کینزی
    • چارچوب طراحی استراتژی بر مبنای تحلیل SWOT
    • تحلیل نیروهای رقابتی صنایع – رقبای بالقوه (قسمت اول)
  • مدیریت استراتژیک
    • 10 مکتب استراتژی
    • استراتژی اقیانوس آبی
    • استراتژی های اصلی در سطح شرکت
    • استراتژی وظیفه ای
    • استراتژیهای ثبات
    • استراتژیهای رشد
    • استراتژیهای کاهش
    • عناصر اساسی مدیریت استراتزیک
    • استراتژی اقیانوس آبی
    • مزایای مدیریت استراتژیک
    • هسته محوری مدیریت استراتژیک چیست؟
  • بازاریابی و فروش
    • محرکهای بنیادین در تغییرات بازاریابی
    • الزامات بازاریابی در نسل سوم
    • عناصر سنتی و جدید آمیخته بازاریابی
    • بازاریابی عصبی
    • الگوها و مدل های رفتار مصرف کننده
    • بازاریابی چریکی چیست
    • فلسفه های بازاریابی
    • کاربرد و نحوه عمل بازاریابی ویروسی
    • ماهیت واقعی بازاریابی و کاربردهای آن
    • مشتریان چگونه تصمیم می گیرند؟
  • رشد و پیشرفت شخصی
  • سازمان و مدیریت
  • درباره ما
  • کسب در آمد
  • تماس با ما
از احساس توانایی  تا درآمدسازی پایدار
  • تاریح انتشار :۱۵ مهر ۱۳۹۷


  • اشتراک پست در تلگرام

  • لینک کوتاه
    https://www.bsmo.ir/?p=2501



از احساس توانایی  تا درآمدسازی پایدار

چهارمین سمینار کلید در دست با عنوان « از احساس توانایی تا درآمد سازی پایدار » در نیمه اول اسفند ماه برگزار می شود در این راستا ۵ سوال مهم وجود دارد که برای بیان اهمیت ، نتایج و دستاوردهای این سمینار برای شما باید پاسخ دهیم

سوال اول: نیاز اصلی کسب درآمد پایدار چیست؟

وجود فرصت ؟ بلی

ایده جذاب ؟ بلی؟

پول؟ نه لزوماَ

احساس توانایی و خودباوری و شهامت؟

مطمئناَ بله ، اگر این مورد آخر نباشد سه مورد اول یا به کار نمی آید و یا اینکه به نتایج بزرگ منجر نمی شوند

قانون زندگی ، قانون باورهاست اولین نیاز اساسی برای تبدیل شدن به فردی توانمند این است که از نظر ذهنی احساس توانایی کنیم بسیاری از مردم احساس درماندگی و ناتوانی را یاد گرفته اند که حتی پول ، فرصت و ایده خوب هم در اختیارشان باشد، نمی توانند به استقلال مالی و ثبات درآمدی دست یابند.

اولین مهارتی که در سمینار یاد می گیریم احساس توانایی برای پیگیری شجاعانه هدف های مالی و درآمدی مورد انتظار است

سوال دوم-دومین نیاز اساسی برای کسب درآمد چیست؟

احساس توانایی همچون فونداسیون مستحکمی است که می توانیم بناهای بلند آرزوهای مالی خود را روی آن بسازیم

با این حال برای رسیدن به آمال و آرزوهای مالی و درآمد نیاز به مواد و مصالح دیگری هم داریم فرصت ها به مثابه مصالح اصلی هستند که باید از آنها بهره برداری کنیم بنابراین شناسایی یا ایجاد  فرصت از نیازهای اصلی برای ایجاد یک کسب و کار موفق و کسب درآمد پایدار است با اینکه فرصت ها همیشه و در همه حال هستند امّا شناسایی و تشخیص به موقع  آنها  یک مهارت کلیدی است که بسیاری از مردم به آن مجهز نیستند و به همین دلیل نمی توانند فرصت ها را تشخیص دهند.

در این سمینار روش های فرصت یابی و  ده کلید فرصت شناسی در کسب و کار مورد نظر را یاد می گیریم و براحتی می توانیم فرصت های محیط اطراف را برای شروع یا توسعه یک فعالیت درآمد زایی پایدار تشخیص دهیم

سوال سوم-سومین نیاز اساسی برای کسب درآمد پایدار چیست؟

شناسایی یا کشف فرصت ها برای داشتن درآمد پایدار با اینکه لازم است ولی کافی نیست باید قادر باشیم ایده های جذاب و پولساز را از دل فرصت ها به موقع شکار کنیم

در گام سوم یاد می گیریم چگونه ایده های جذاب با پتانسیل کسب درآمدهای پایدار را شناسایی کنیم ایده هایی که جذابیت درآمدی بالا داشته و متناسب با علائق و توانمندی های فکری و عملی ما باشند

سوال چهارم-چهارمین  نیاز اساسی برای کسب درآمد پایدار چیست؟

چهارمین عنصر پیچیده تر از سه عنصر قبلی است زیرا نیاز به مهارت چندگانه برای برنامه ریزی ، سازماندهی و بهره برداری مناسب از فرصت ها و تبدیل ایده مورد نظر به یک مدل کسب و کار نوآورانه و فعالیت اقتصادی  سودآور است.

در این مرحله یاد می گیریم

چگونه  منابع ، امکانات، توانایی  ، فرصت ها  را با هم ترکیب کنیم

چگونه از منابع و توانمندی های خودمان و  دیگران استفاده کنیم

چه نوع محصول یا خدمت عرضه کنیم

چگونه فعالیت اقتصادی رقابت پذیر ، سودآور و درآمد پایدار داشته باشیم

سوال پنجم-پنجمین   نیاز اساسی برای کسب درآمد پایدار چیست؟

مهارت هایی که تاکنون یاد گرفتیم عبارتند از:  

بر مدار آرزوها و هدف های درآمدی ، احساس توانایی کنیم

مجهز به سنسورهای تشخیص فرصت ها باشیم

همچون آهن ربا ایده های جذاب را  با ارائه محصولات و خدمات مناسب ، جذب کنیم

مانند یک ماشین پرقدرت،   مدل فعالیت اقتصادی پرقدرت  برای خود طراحی کنیم

امّا باید بدانیم  برای موفقیت مالی و کسب درآمد پایدار این کافی نیست باید بتوانیم محصولات و خدمات خود را به خوبی بازاریابی کنیم و بفروشیم

در این مرحله ۹ روش کارآمد بازاریابی برای توسعه بازار و فروش معرفی می شوند که کارایی خود را بارها به اثبات رسانده اند

🔴تضمین کارگاه

✅ما کیفیت و مفید بودن سمینار را تضمین می کنیم و چنانچه از سمینار ناراضی باشید وجه پرداختی به طور کامل پرداخت می شود

🔴کارگاه برای چه کسانی کاربردی و مفید است؟

✅ همه کسانی که هدف آنها یک یا چند مورد از موارد زیر باشد

۱-یادگیری احساس توانایی برای رسیدن به آرزوهای مالی

۲-کسب مهارت های  تشخیص  فرصت های بالقوه و بالفعل کسب و کار

۳-کسب مهارت های شناخت ایده های جذاب و پولساز

۴-کسب مهارت تبدیل فرصت ها و ایده ها به یک مدل کسب و کار درآمدی پایدار

۵-آشنایی با روش های اصولی بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود

🔴مکان و زمان کارگاه

✅دانشکده مدیریت دانشگاه تهران چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۸

🔴نحوه ثبت نام

ثبت نام اینترنتی از طریق سایت ایوند

www.evand.com

تعدادی از عکس های یکی از کارگاه های قبلی

مطالب مرتبط
  • چگونه می توانید با داشتن یک شبکه استعداد دیجیتال ، تیم فروش تان را چابک تر نماید?
  • ✳️ ۴ علت اصلی موفقیت مدیریت ها
  • شکست از دل بستگی به غرور گذشته
  • ۹۸ متفاوت با دستاوردهای بزرگ : از طراحی چشم انداز شخصی تا برنامه ریزی کارت متوازن امتیازی
  • موفقیت های بزرگ : گام به گام از آرزوها و رویاها تا رسیدن به هدف های بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.
@

ماموریت ما


اشتراک گذاری دانش و مهارت های توانمندساز مدیریتی به اشخاص و کسب و کارها برای توسعه توانایی های خود مدیریتی و مدیریت مناسب کسب و کارهایشان در جهت دستیابی به آرمان ها و هدف های ارزشمند

چشم انداز


چشم انداز ما تبدیل شدن به یکی از مراکز برتر ارایه کننده خدمات توانمندساز مدیریت فردی و کسب و کار تا سال 1400

ارزش های محوری


صداقت ، مسولیت پذیری ، مفید بودن برای مردم و جامعه ، تعهد به موفقیت کاربران
  • صفحه اصلی
  • فیلم ها
  • سوالات متداول
  • درباره ما
  • تماس با ما
تمامی حقوق محفوظ است.
طراحی و بهینه سازی توسط:گروپ دیزاین